مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 20:252020-01-27سياسي

کشور نیازمند قوانین قوی است/ گرانی دست به گریبان مردم


دامغان _ امام جمعه کلاته، انتخابات یازدهمین دوره مجلس را مهم ترین رویداد سیاسی سال جاری دانست و گفت: کشور نیازمند قوانین قوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل بناییان سفید شامگاه دوشنبه در آیین عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه به میزبانی مسجد امیرالمومنین (ع) شهر کلاته دامغان بابیان اینکه در مجلس یازدهم باید نمایندگانی برگزید که بتوانند قوانین درست وضع کنند، ابراز داشت: با انتخاب نمایندگان خوب می توان قوانین محکم وضع و از مشکلات حاکم بر جامعه عبور کرد.

وی بابیان اینکه انتظار می رود مردم در انتخابات مجلس از روی احساسات رأی ندهند، افزود: رأی از روی احساس باعث تکرار تاریخ می شود از این رو این انتخابات به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی سال جاری کشور محسوب می شود که ضمن مشارکت حداکثری باید آگاهانه انتخاب درست کرد.

امام جمعه کلاته بابیان اینکه مردم باید خوبان جامعه را برای مجلس انتخابات و آنان را به خانه ملت بفرستند، ابراز داشت: امروز دشمنان با انجام بازی و نقشه های متعدد می کوشند مردم را سرگرم کنند تا حضور و مشارکت در انتخابات نداشته باشند که ملت ایران باید با حضور پرشکوه خود در انتخابات بار دیگر توطئه و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند قوانین قوی است/ گرانی دست به گریبان مردم

کشور نیازمند قوانین قوی است/ گرانی دست به گریبان مردم