مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 20:002020-01-27سياسي

مردم لاهیجان پذیرای شهدایی که خوش نامی را در گمنامی دیدند


مردم گیلان با استقبال خود از شهید گمنام بار دیگر به جهانیان نشان دادند که اگرچه کشور در شرایط سخت اقتصادی است ولی این مردم تا پای جان از آرمان های امام راحل حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، انقلاب اسلامی در طول تاریخ خود انواع جنگ، توطئه و ترور را به خود دیده که هدف تمامی این اتفاقات نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است ولی همیشه کشور ایران دارای قهرمانان بسیاری بوده که جان خود را برای حفاظت از این مرزوبوم فدا کردند.

در اوایل انقلاب رژیم بعث عراق با حمایت کشورهای بلوک شرق و غرب و با تمام قوا به خاک های پاک جمهوری اسلامی که با خون دل های فراوان به پیروزی رسیده بود حمله کرد ولی درحالی که گمان می کرد می تواند یک هفته ای تهران را محاصره کند از همان ابتدا با رشادت های مردم سوسنگرد مواجه شد مردمی که از جان و زمین های کشاورزی خود گذشتند ولی اجازه ندادند تا رژیم صدام حسین بتواند به راحتی به خاک کشور نفوذ کند.

بعد از شروع دوران دفاع مقدس بسیاری از جوانان از خوشی های روزمره خود گذشته و دعوت امام راحل (ره) و پروردگار را لبیک گفته و عازم جبهه حق علیه باطل شدند و با رشادت و خون های رنگین خود اجازه جدایی یک متر از خاک وطن توسط استکبار را نداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم لاهیجان پذیرای شهدایی که خوش نامی را در گمنامی دیدند

مردم لاهیجان پذیرای شهدایی که خوش نامی را در گمنامی دیدند