مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 19:202020-01-27اقتصادي

تشکیل کمیته ملی برای تأمین مالی پروژه های مهم سرمایه گذاری خراسان رضوی


با تصویب ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مقرر شد کمیته ملی تأمین مالی پروژه های سرمایه گذاری استان تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و جانشین رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در ستاد استانی، علیرضا رزم حسینی استاندار و جمعی از مدیران استانی عضو این ستاد عصر امروز دوشنبه هفتم بهمن ماه در محل دفتر وزیر اقتصاد برگزار شد.

در این جلسه مشکلات پیش روی پروژه های سرمایه گذاری استان مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد کمیته ای در سطح ملی و به ریاست معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حضور مدیران بانک ها تشکیل و درباره نحوه تأمین مالی پروژه های سرمایه گذاری تصمیم گیری شود.

  در ادامه گزارش آمده است؛ نخستین جلسه این کمیته هفته آینده در تهران برگزار و تصمیمات لازم برای تأمین مالی پروژه های مهم سرمایه گذاری خراسان رضوی اتخاذ می شود.

موضوع افزایش اختیارات شعب استانی بانک ها در پرداخت تسهیلات هم موضوع دیگر مطرح شده در جلسه امروز بود، همچنین در این جلسه با موافقت وزیر اقتصاد، مقرر شد ضمن ابلاغ تفیض اختیار به شعب استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ملی برای تأمین مالی پروژه های مهم سرمایه گذاری خراسان رضوی

تشکیل کمیته ملی برای تأمین مالی پروژه های مهم سرمایه گذاری خراسان رضوی