مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-27ورزشي

یخچالی: تاکتیک هایمان را وابسته به حضور «صمد» تنظیم نکردیم


بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اشتباهی که پتروشیمی انجام داد اتکای تاکتیک هایشان به حضور «صمد» بود ولی ما تاکتیک هایمان را به حضور «صمد» تنظیم نکردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، بهنام یخچالی پس از پیروزی تیمش برابر مهرام تهران در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اول از همه این برد را به هواداران بسکتبال شهرداری گرگان تبریک می گم.

وی ادامه داد: من چند روزی است که در گرگان حضور دارم و خیلی جو خوبی حاکم بر گرگان است و قبلا هم گفتم خیلی دوست داشتم برای گرگان و این هواداران بازی کنم.

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: خدارا شاکرم که امروز با یک کار تیمی پیروز شدیم و از همه مسوولان بخاطر حمایت هایشان تشکر می کنم.

یخچالی درباره سه پرتاب موفق سه امتیازی اش در بدو ورود به زمین، گفت: امسال اینجا آمدم تا در این دو ماه باقی مانده به آخر فصل برای تیم مفید باشم و مهم نیست چه کسی برای تیم شوت بزند و امتیاز آوری کند بلکه پیروزی تیم مهم است.

وی تاکید کرد: اگر دقت کرده باشید تیم ما با دفاع همه تیم ها را شکست می دهد و سعی می کنم نکاتی که مربی و کادر فنی از من می خواهد در زمین اجرا کنم.

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که نبود صمد نیکخواه بهرامی ترکیب تیم مهرام تهران چقدر در پیروزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخچالی: تاکتیک هایمان را وابسته به حضور «صمد» تنظیم نکردیم

یخچالی: تاکتیک هایمان را وابسته به حضور «صمد» تنظیم نکردیم