مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 17:252020-01-27سياسي

مدیرکل جدید کمیته امداد استان یزد منصوب شد/محمدشجاعان مدیر کل جدید


آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در سکوت خبری و با حکم رییس کمیته امداد کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس یزد، آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد امروز با حکم رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور بدون حضور رسانه ها برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محسن علیزاده تا کنون سمت مدیر کلی کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد را در چند سال گذشته داشته و نیز ارتباط خوبی با رسانه ها داشته است.

در این حکم که خطاب به محمد شجاعان به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد بیان شده، آمده است: با استناد به بند (6) ماده (14) اساسنامه و نظر به تدیّن، تخصص و تجربیات ارزنده، به موجب این ابلاغ جناب عالی را برای مدت دو سال به عنوان مـدیـرکـل استـان یزد در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می نماید.

در ادامه آمده است: این نهاد مقدس که بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل (ره) شکل یافته، بایستی پیام آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و در شرایط کنونی مأموریت اصلی آن، توانمندسازی نیازمندان و ایجاد درآمد باثبات برای خانواده های تهیدست و رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید کمیته امداد استان یزد منصوب شد/محمدشجاعان مدیر کل جدید

مدیرکل جدید کمیته امداد استان یزد منصوب شد/محمدشجاعان مدیر کل جدید