مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 17:102020-01-27سياسي

8 مغلطه بزرگ در سخنرانی امروز رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، جناب آقای روحانی رییس جمهور امروز در جمع فرمانداران و استانداران سخنرانی عجیبی را ایراد کرده است که برخی کارشناسان معتقدند نه از موضع یک رییس جمهور و برای برگزاری یک انتخابات ملی و مناسب بلکه از موضع رییس کمپین .

- آقای روحانی در سخنرانی امروز خود در جمع فرمانداران و استانداران نکات متعددی را بیان کرده است که دست کم 8 مغطله بزرگ از آن ها قابل استنتاج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، جناب آقای روحانی رییس جمهور امروز در جمع فرمانداران و استانداران سخنرانی عجیبی را ایراد کرده است که برخی کارشناسان معتقدند نه از موضع یک رییس جمهور و برای برگزاری یک انتخابات ملی و مناسب بلکه از موضع رییس کمپین انتخاباتی یک جریان سیاسی خاص گفته شده است.

هرچند روحانی در برخی مقاطع سخنانش تلاش می کرد تاکید کند که بسیاری از موضوعات را صرفاً برای مثال می گوید و امیدوار است که چنین مثال هایی اتفاق نیفتد، امّا عملاً مشخص بود که مفهوم این مثال زدن های او زیرسوال بردن رقابت و انتخابات است و به همین دلیل کلیدواژه ای که بعد از این اظهارات آقای روحانی مطرح شد، انتخابات فرمایشی بود که از قضا توییتر خود آقای روحانی هم این هشتگ را درباره سخنان رییس جمهور به کار برده بود!صرف نظر از اینکه عملکرد شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مغلطه بزرگ در سخنرانی امروز رییس جمهور

8 مغلطه بزرگ در سخنرانی امروز رییس جمهور