مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 16:302020-01-27بين الملل

روحانی: علاقه مند به گسترش تنش در منطقه نیستیم


رییس جمهوری روابط ایران و روسیه را رو به توسعه و پیشرفت دانست و تاکید کرد: اطمینان دارم با وجود فشارهای آمریکا به منطقه و بخصوص ایران، دو کشور روابط خود را برغم میل و خواست کاخ سفید، - بیش از پیش توسعه خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار ویچسلاو والودین ، رییس دومای دولتی فدراسیون روسیه، با تاکید بر اهمیت نقش پارلمان ها در توسعه و تعمیق روابط کشورها اظهار داشت: گام به گام توافق های ایران و روسیه در حال اجراست و پارلمان های دو کشور می توانند به پیشرفت این روابط کمک کنند.

روحانی با اشاره به ریاست رضا اردکانیان، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران بر کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور اظهار داشت: ایشان بسیار فعال هستند و امیدوارم در جلسات رسمی با همتای روس خود مواردی از توافقات را که تاکنون عملیاتی نشده اند، اجرایی کنند.

رییس جمهوری با اشاره به انتخاب سفرای قبلی و فعلی ایران در روسیه از جمع نمایندگان مجلس ایران اظهار داشت: به توانمندی آقای کاظم جلالی اعتماد داشته و اطمینان دارم ایشان تلاش های آقای سنایی را در راستای توسعه روابط دو کشور ادامه خواهند داد.

او خاطرنشان کرد: روابط سه جانبه ایران، روسیه و چین و برگزاری مانور مشترک در دریای عمان به این معنی است که سه کشور مصمم هستند روابط نزدیک تری با هم داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: علاقه مند به گسترش تنش در منطقه نیستیم

روحانی: علاقه مند به گسترش تنش در منطقه نیستیم