مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 15:452020-01-27اقتصادي

یوسفیان ملا: تجمیع یارانه نقدی و غیرنقدی در سال آینده به عدالت نزدیک تر است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه کمیسیون تلفیق مقرر کرده که مجموع یارانه های پرداختی معیشتی و هدفمندی به مردم در سال آینده تجمیع شده و به 72 هزار تومان برسد، - عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مبنی براینکه مجموع یارانه های نقدی و غیرنقدی سال آینده 72 هزار تومان برای هر نفر خواهد شد، اظهار داشت: از ابتدای اجرای افزایش قیمت بنزین اعلام شد که مابه التفاوت درآمد این کار برای کمک معیشتی به مردم در نظر گرفته می شود که یارانه پرداختی در این راستا یارانه معیشتی نام گذاری شد.

وی افزود: زمانی که قانون هدفمند کردن یارانه در سال های گذشته تصویب و اجرایی شد یارانه ای نیز برای این موضوع به مردم پرداخت می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصویب کرد: کمیسیون تلفیق مقرر کرده که مجموع یارانه های پرداختی به مردم یک کاسه شده و این عدد افزایش پیدا کرده و به 72 هزار تومان برسد.

هرچند که این اقدام باید به تأیید دولت هم برسد تا بتواند آن را عملیاتی کند و باید ببینیم که قدرت و توان مالی این یارانه را دارد؟ یوسفیان ملا گفت: همواره این سؤال و ابهام وجود داشته است که افرادی که مستحق نیستند نباید یارانه دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسفیان ملا: تجمیع یارانه نقدی و غیرنقدی در سال آینده به عدالت نزدیک تر است

یوسفیان ملا: تجمیع یارانه نقدی و غیرنقدی در سال آینده به عدالت نزدیک تر است