مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 15:252020-01-27بين الملل

احتمال احضار بولتون به سنا برای ادای شهادت در محاکمه ترامپ قوت گرفت


یک سناتور ارشد جمهوری خواه می گوید به دنبال افشای اطلاعات تازه در مورد «اوکراین گیت»، احتمالا شماری از جمهوری خواهان از احضار بولتون به جلسه محاکمه ترامپ در سنا حمایت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میت رامنی سناتور ارشد جمهوری خواه روز دوشنبه گفت احتمال دارد شماری از سناتورهای جمهوری خواه از احضار جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی دولت آمریکا به جلسه محاکمه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا حمایت کنند.

  بامداد امروز رسانه های آمریکایی گزارش دادند که نسخه اولیه کتاب خاطرات بولتون که برای بازبینی به کاخ سفید ارسال شده، نشان می دهد که بر خلاف ادعای دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، مسدود کردن کمک های مالی به دولت اوکراین، مستقیما با هدف تحت فشار قرار دادن کی یف جهت پیشبرد پرونده قضایی علیه فرزند جو بایدن از نامزدهای پیشتاز دموکرات ها، صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش ها، بولتون در این کتاب که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته، ادعا کرده است که مستقیما از ترامپ شنیده که تنها زمانی کمک ها به کی یف را آزاد می کند که ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین با تحقیق در مورد هلدینگ بوریسما که هانتر بایدن یکی از اعضای هیأت مدیره آن است، موافقت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال احضار بولتون به سنا برای ادای شهادت در محاکمه ترامپ قوت گرفت

احتمال احضار بولتون به سنا برای ادای شهادت در محاکمه ترامپ قوت گرفت