مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 15:202020-01-27فناوري

کاربران مراقب نرم افزارهای اندرویدی جعلی دریافت رمز یک بارمصرف باشند


رییس پلیس فتای اصفهان در خصوص کلاهبرداری در قالب ارسال پیامک، دانلود و نصب اپلیکیشن جعلی دریافت رمز یک بارمصرف به کاربران فضای مجازی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به الزام بانک ها برای عملی کردن رمزهای یکبار مصرف (پویا)، کلاهبرداران سایبری با طراحی اپلیکیشن های جعلی رمز ساز به دنبال سرقت اطلاعات بانکی کاربران هستند تا از این طریق با دسترسی به اطلاعات کاربران، از حساب افراد سرقت کنند.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: برای فعال سازی، نرم افزار جعلی از کاربر اطلاعات کارت بانکی نظیر شماره کارت،cvv2، رمز اینترنتی ایستا و تاریخ انقضای کارت را حک می کند که درنهایت با توجه به فعال بودن رمز دوم ایستا منجر به سرقت اطلاعات حساب بانکی کاربران می شود.

وی، دریافت رمز یک بار مصرف را بدون هیچ هزینه ای دانست و به کاربران فضای مجازی توصیه کرد به پیام ها و درخواست های مشکوک اعتنا نکرده و اپلیکیشن های مورد نیاز را از منابع معتبر و رسمی دریافت همچنین برای نصب و فعال سازی رمز دوم پویا به سایت رسمی بانک مربوطه مراجعه کنند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: شهروندان می توانند برای دسترسی به اخبار جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران مراقب نرم افزارهای اندرویدی جعلی دریافت رمز یک بارمصرف باشند

کاربران مراقب نرم افزارهای اندرویدی جعلی دریافت رمز یک بارمصرف باشند