مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 15:002020-01-27اقتصادي

مصوبات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار از زبان رحمانی


وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفته شد که ذخایر کشور از محل تولیدات داخل تامین شود.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار تصمیم گرفته شد که ذخایر کشور از محل تولیدات داخل تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رحمانی در حاشیه اولین همایش ملی صنعت لبنیات ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واردات محصولاتی از جمله گوشت و مواد غذایی که از نیازهای اولیه مردم است زمانی صادر شد که قیمت گوشت صعودی افزایش پیدا می کرد؛ بنابراین لازم بود برای تامین آن از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه در هر مقطعی نیاز به محدود شدن واردات باشد، محدودیت ها اعمال می شود، گفت: در جلسه تنظیم بازار امروز تصمیم گرفته شد که ذخایر کشور از محل تولیدات داخل تامین شود؛ بنابراین ذخیره سازی از سوی دولت برای حمایت از تولیدکنندگان انجام می شود تا مطمئن باشند که دولت با برنامه ریزی به صورت بلند مدت از آن ها حمایت می کند.

وزیر صمت با بیان اینکه در هر بخشی از فرایند تولید و توزیع که امکان کاهش قیمت باشد باید این کاهش اجرایی شود، تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و میوه به میزان کافی خریداری شده و در سردخانه ها ذخیره شده است که با برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار از زبان رحمانی

مصوبات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار از زبان رحمانی