مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 14:552020-01-27ورزشي

آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی در بروجن


اردوی تیم ملی دوومیدانی در ماده دوی صحرانوردی در بروجن آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، چهارمحال وبختیاری ، سرپرست این اردو و سرمربی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: اردوی تیم ملی دو صحرانوردی با حضور 21 ورزشکار به میزبانی بروجن در حال برگزاری است.

سجاد مرادی افزود:اردوی آماده سازی نفرات برتر دو صحرانوردی ایران با هدف انتخاب تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی در این شهرستان برگزار می شود.

به گفته وی، در رده سنی جوانان این اردو، محمد عباس رضایی از استان چهارمحال و بختیاری، امیررضا ثمودی از آذربایجان شرقی، عارف بنی عامریان از استان البرز، امیرمهدی سهرابی از اصفهان و زانیار رحمانی از کردستان حضور دارند.

مرادی یادآور شد: در رده سنی بزرگسالان نیز همایون همتی از کرمانشاه، جواد صیادی از فارس، امیر آذریان از کهگیلویه و بویر احمد، خلیل ناصری و جلیل ناصری هر دو از ایلام، امیرحسن صفری از استان خراسان رضوی و رحیم دیبایی از استان آذربایجان شرقی مهمان شهرستان بروجن هستند.

سرمربی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت:در بخش بانوان نیز پریسا عرب از تهران، سمیرا خداترس از خراسان رضوی، بهاره جهان تیغ از استان سیستان و بلوچستان، زهره عبدالحسین افخم از استان آذربایجان شرقی از رده سنی بزرگسالان منتخبین تیم ملی در دوی صحرانوردی اردوی بروجن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی در بروجن

آغاز اردوی تیم ملی دوومیدانی در بروجن