مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-27سياسي

سردارسلیمانی یک مستشار تربیتی، فکری و فرهنگی بود


مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان سردار سلیمانی را یک مستشار فکری، تربیتی و فرهنگی دانست و گفت: حاج قاسم باعث شد ظرفیت های انسانی در جوامع اسلامی رشد کند و قدرت و عزت مسلمانان در برابر استکبار سازماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، حجت الاسلام محمدهادی نظیری بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت شهادت این سردار سرافراز و همرزمانش در مقابله با دشمنان اظهار کرد: خون پاک سردار سلیمانی شرایطی را رقم زد که به فرمایش رهبر معظم انقلاب شاهد یوم الله های بزرگی بودیم.

وی خروش و جوشش میلیونی توده های مردم در امتداد مسیر سردار سلیمانی را یک اتفاق بی نظیر و جزو عنایت خداوند متعال دانست و گفت: حماسه بزرگ دلاورمردان سپاه در موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد هیمنه و قدرت پوشالی استکبار را فرو ریخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: قیام ملت عراق علیه آمریکا در خیابان های این کشور یوم الله سوم و نتیجه جوشش خون سردار سلیمانی بود.

وی سردار سلیمانی را یک مستشار فکری، تربیتی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم باعث شد ظرفیت های انسانی در جوامع اسلامی رشد کند و قدرت و عزت مسلمانان در برابر استکبار سازماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردارسلیمانی یک مستشار تربیتی، فکری و فرهنگی بود

سردارسلیمانی یک مستشار تربیتی، فکری و فرهنگی بود