مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-27سياسي

اعضای شورای عالی هنرمندان توسط مجمع سازمان نظام صنفی هنرمندان انتخاب می شوند


طبق مصوبه اعضای کمیسیون فرهنگی، اعضای شورای عالی هنرمندان مرکب از 7 نفر شامل رییس کل و 6 نفر از هر رشته هنری توسط مجمع سازمان نظام صنفی هنرمندان انتخاب می شوند.

- سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون ادامه رسیدگی به موادی از طرح سازمان نظام صنفی هنرمندان را در دستور کار خود داشتند که بخشی از مواد این طرح در این جلسه به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی  افزود: بر اساس مصوبه امروز اعضای کمیسیون، ارکان و تشکیلات سازمان به شرح زیر است: مجمع عمومی، شورای عالی هنرمندان که در این قانون شورای عالی نامیده می شود و دبیرخانه آن در سازمان صنفی هنرمندان ایران که در تهران است مستقر می شود، رییس کل سازمان و هیأت مدیره کانون های استانی که شعبه های سازمان در استان ها هستند، کمیته ها و بازرسان.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس این مصوبه ساختار تشکیلاتی کانون های استانی به پیشنهاد رییس کل سازمان به تصویب شورای عالی خواهد رسید.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون علاوه بر این مصوب کردند که ترکیب مجمع سازمان به شرح زیر است: هیأت مدیره کانون های استانی به نسبت تعداد شرکت کنندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای عالی هنرمندان توسط مجمع سازمان نظام صنفی هنرمندان انتخاب می شوند

اعضای شورای عالی هنرمندان توسط مجمع سازمان نظام صنفی هنرمندان انتخاب می شوند