مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-27اقتصادي

توسعه جایگاه های سی ان جی اولویت اصلی شرکت نفت در سیستان و بلوچستان است


محمدرضا مظلومی در جلسه تودیع و معارفه مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: با توجه به گسترش شبکه گازرسانی در استان، توسعه و بهره برداری از جایگاه های سی ان جی، بهترین گزینه برای جایگزینی فرآورده های نفتی مایع است.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان بدلیل دوری از مبادی تامین سوخت، تاثیر شرایط جوی، مشکلات حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع فرآورده های نفتی، وسعت استان، مرزی بودن و وجود پدیده قاچاق سوخت، شرایط ویژه ای نسبت به سایر استان های کشور دارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اجرای طرح کدینگ در بخش توزیع بنزین در سیستان و بلوچستان و طرح پیمایش در بخش نفتگاز کشور را از جمله برنامه های انجام شده در راستای کنترل توزیع فرآورده های نفتی عنوان کرد و افزود: اجرای طرح پیمایش در سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط منطقه، نیاز به برنامه ریزی بیشتری دارد.

وی تکریم نیروی انسانی سازمان، اعمال کنترل های لازم بر توزیع فرآورده های نفتی و توسعه نظارت الکترونیکی، توجه ویژه به رعایت اصول ایمنی در تاسیسات، تعامل با سازمان های مردم نهاد و مصرف کنندگان و سازمان های متولی، تعامل با استاندار و دستگاه های اداری استان و توجه به بخش حمل و نقل و مجاری عرضه را بخشی از وظایف مدیر منطقه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه جایگاه های سی ان جی اولویت اصلی شرکت نفت در سیستان و بلوچستان است

توسعه جایگاه های سی ان جی اولویت اصلی شرکت نفت در سیستان و بلوچستان است