مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-27فناوري

الزام اپراتورها به اطلاع رسانی کارکرد خدمات ارزش افزوده


مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: با الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای تلفن همراه مکلف شده اند اطلاعات کارکرد سرویس های ارزش افزوده مشترکان را به صورت دوره ای در قالب پیامک برای آن ها ارسال کنند.

- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اعلام کرد: با الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهای تلفن همراه مکلف شده اند اطلاعات کارکرد سرویس های ارزش افزوده مشترکان را به صورت دوره ای در قالب پیامک برای آن ها ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدمات ارزش افزوده (Value Added Services) که به اختصار VAS نامیده می شوند، شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها مانند تماس صوتی و پیامک معمول است و مهم ترین موضوعات خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، شامل اخبار، مسابقات و رأی گیری، تبلیغات موبایلی و اطلاع رسانی می شود.

خدمات ارزش افزوده می تواند توسط خود اپراتورها یا توسط شرکای ثالثی که به عنوان تامین کننده محتوا (Content Provider) شناخته می شوند، انجام شود.

اگرچه استفاده از این خدمات ارزش افزوده باید اختیاری و توسط کاربر انتخاب شود، اما برخی از شرکت های ارزش افزوده، کاربران را بدون آگاهی خودشان، به عضویت این سرویس ها درآورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام اپراتورها به اطلاع رسانی کارکرد خدمات ارزش افزوده

الزام اپراتورها به اطلاع رسانی کارکرد خدمات ارزش افزوده