مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:262020-01-27سياسي

کریم زاده: بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب است


دبیر همایش بین المللی گام دوم انقلاب گفت:بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی است که افق آینده را در چهل سال و هشتاد سال آینده روشن میکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، غلامرضا کریم زاده دبیر همایش بین المللی گام دوم انقلاب، الگوی نظام انقلابی تمدن ساز و رییس دانشکده و پژوهشکده پیامبراعظم دانشگاه جامع امام حسین(ع)در جلسه ارکان همایش بین المللی گام دوم انقلاب، الگوی نظام انقلابی تمدن ساز ، گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به وقوع پیوست که عدم کارآمدی دین در عرصه های اجتماعی و تشکیل نظام سیاسی در ذهنیت نخبگان جامعه جهانی و عموم مردم نقش بسته بود.

علت آن هم شاید تجربه ناموفقی بود که جوامع غربی در حاکمیت و تأثیرگذاری کلیسا داشتند، اما انقلاب اسلامی با گفتمان اسلام سیاسی به وقوع پیوست و بر مفروضات اصلی آن زمان خط بطلانی کشید و نشان داد که عرصه دین و دنیا از هم جدا نیستند.

کریم زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی، حکومت داری و سیاست را به شریعت، بندگی و اطاعت خدا پیوند داد گفت:انقلاب اسلامی ایران با مطرح کردن یک گفتمان جدید، فضای فکری و گفتمانی جهان را با افق جدیدی مواجه ساخت وگفتمان های سیاسی شرق و غرب آن زمان را به چالش کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریم زاده: بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب است

کریم زاده: بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب است