مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-27سياسي

راه اندازی پویش سراسری درخت کاری در شهرداری ها


مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از آغاز به کار پویش سراسری درخت کاری در شهرداری ها با شعار درخت دوستی بنشانیم خبر داد.

- مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از آغاز به کار پویش سراسری درخت کاری در شهرداری ها با شعار " درخت دوستی بنشانیم" خبر داد.

سید حبیب راضی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: این پویش بصورت مستمر در یکسال آتی از سوی شهرداری ها پیگیری خواهد شد و در هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری در اسفندماه اقدامات ویژه ای با همکاری شهرداری ها، شوراها، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرایی مرتبط و بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی و صداوسیمای استانی انجام می شود.

وی افزود: در اجرای این پویش از تمامی ظرفیت های قانونی از جمله قانون هوای پاک و آیین نامه اجرایی ماده 22 این قانون که به تازگی در هیات وزیران تصویب شده، استفاده می شود.

راضی اضافه کرد: تمامی ملاحظات و پیوست های علمی، زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی و آموزشی مطرح در این حوزه در برنامه ریزی ها و اقدامات اجرایی مدیریت شهری لحاظ و به آنها توجه کافی و لازم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش سراسری درخت کاری در شهرداری ها

راه اندازی پویش سراسری درخت کاری در شهرداری ها