مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-27سياسي

عمر چهل ساله انقلاب نمایانگر عزت و قدرت انقلاب اسلامی است


عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: نظریه بسیاری از اندیشمندان بزرگ جهان بیانگر این است که عمر هر انقلابی بین 20 تا 22 سال است اما امروزه می بینیم که جشن چهل سالگی انقلاب ایران در سایه اسلامی بودن آن تمام نظریه ها را در هم شکست و سبب .

- ایسنا/کردستان عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: نظریه بسیاری از اندیشمندان بزرگ جهان بیانگر این است که عمر هر انقلابی بین 20 تا 22 سال است اما امروزه می بینیم که جشن چهل سالگی انقلاب ایران در سایه اسلامی بودن آن تمام نظریه ها را در هم شکست و سبب عزت و اقتدار این نظام در جهان شد.

ماموستا قادر قادری امروز (7 بهمن) در مراسم افتتاح همایش تبیین و ایده پردازی گام دوم انقلاب با حضور ائمه جمعه استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان با اشاره به ضروریت حضور جوانان در مساجد و دیگر آموزه های دینی اظهار کرد: پیوند نسل جوان امروز با مساجد و دیگر آموزه های دینی از ضروریات و نیازهای لازم در عصر حاضر است.

وی عنوان کرد: متأسفانه به دلیل بعضی از عملکردهای نامناسب پیوند نسل جوان با مساجد و آموزه های دینی از هم گسسته و همین مسئله باعث خالی بودن مساجد از حضور جوانان پرشور و نشاط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر چهل ساله انقلاب نمایانگر عزت و قدرت انقلاب اسلامی است

عمر چهل ساله انقلاب نمایانگر عزت و قدرت انقلاب اسلامی است