مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-27دانش

بخش های علمی و فناوری چین تحقیقات پیرامون «کرونا» را آغاز کردند


بخش های علمی و فناوری چین تحقیقات در مورد منشاء و نحوه انتقال ویروس کرونا را آغاز کرده اند؛ دانشمندان همچنین در حال بررسی خصوصیات بیولوژیکی این ویروس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، دانشمندان چینی در حال انجام تحقیقات برای کمک به ارائه تجزیه و تحلیل به موقع از وضعیت اپیدمی و پشتیبانی هدفمند برای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا هستند.

یک تیم تحقیقاتی توسط دانشگاهیان و کارشناسان آکادمی مهندسی چین (CAE) تشکیل شده تا تحقیقات تکمیلی درباره این ویروس را به سرانجام برساند.

وانگ چن، معاون CAE و رییس تیم تحقیقاتی تشکیل شده اظهار داشت: با توجه به گسترش ویروس کرونا، باید قاعده انتقال و پاتوژنز آن را در اسرع وقت درک کنیم که برای پیشگیری و کنترل اپیدمی بسیار مهم است.

  به گفته کارشناسان، گسترش ویروس مسدود نشده، تعداد موارد به سرعت در حال افزایش است و به نظر می رسد عفونت در حال افزایش است؛ برخی از بیماران این ویروس علائم خفیف و بدون تب دارند که شناسایی موارد و جلوگیری از انتقال را بسیار دشوار می کند.

وانگ گفت بخش های علمی و فناوری چین تحقیقات در مورد منشاء و نحوه انتقال ویروس را آغاز کرده اند؛ دانشمندان همچنین در حال بررسی خصوصیات بیولوژیکی ویروس و روند تغییرات آن برای ارزیابی توانایی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های علمی و فناوری چین تحقیقات پیرامون «کرونا» را آغاز کردند

بخش های علمی و فناوری چین تحقیقات پیرامون «کرونا» را آغاز کردند