مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-27سياسي

ظرفیت های بازار گردشگری روسیه در مرکز پژوهش ها بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ این مرکز روز دوشنبه در گزارشی با عنوان بررسی بازار گردشگری روسیه (ظرفیت ها، - مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در گزارشی ظرفیت ها، موانع و راهکارهای بازار گردشگری روسیه را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دفتر مطالعات آموزش و فرهنگ این مرکز روز دوشنبه در گزارشی با عنوان بررسی بازار گردشگری روسیه (ظرفیت ها، موانع و راهکارها) آورده است: ظهور انقلاب اسلامی در ایران و سپس فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، دو کشور ایران و روسیه را در موقعیتی قرار داد تا بتوانند مناسبات جدیدی را پایه ریزی کرده و آن را در همه زمینه ها عمق بخشند.

به نقل از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، این گزارش افزود: هرچند که تعاملات بین دو کشور در این مدت گسترش یافته است، ولی در هیچ حوزه ای به اندازه حوزه سیاسی و نظامی ـ امنیتی پیشرفت چندانی نداشته است درحالی که بنابر اقتضائات موجود، توسعه روابط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به عنوان یکی از الزامات گسترش روابط از سطح تاکتیکی تا رسیدن به یک پیوند راهبردی میان دو کشور برای طرفین ضرورت پیدا کرده است.

این گزارش تصریح کرد: ازجمله مهمترین ویژگی های بازار گردشگری روسیه، سهم بالای گردشگران خروجی این کشور، هزینه کرد بالای آنها و وجود سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بازار گردشگری روسیه در مرکز پژوهش ها بررسی شد

ظرفیت های بازار گردشگری روسیه در مرکز پژوهش ها بررسی شد