مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-27اجتماعي

مسئولان با تمام وجود برای رفع مسکن فرهنگیان اقدام کنند


فرهنگیان قشر زحمتکش آموزش وپرورش هستند که باید برای تدریس در مناطق محروم و روستاها حضور پیدا می کنند در این راستا وظیفه مشکلات آن ها به عهده ما است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان، گفت: فرهنگیان قشر زحمتکش آموزش وپرورش هستند که باید برای تدریس در مناطق محروم و روستاها حضور پیدا می کنند در این راستا وظیفه مشکلات آن ها به عهده ما است.

بهمن مرادنیا امروز(7 بهمن) در 196 امین نشست شورای آموزش وپرورش استان که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره به احداث سه هزار و 500 واحد مسکن برای فرهنگیان استان کردستان، اظهار کرد: مسئولان موظف هستند با تمام وجود برای رفع مسکن فرهنگیان اقدام کنند.

وی نبود مسکن را یکی از دغدغه های فرهنگیان دانست، افزود: فرهنگیان قشر زحمتکش آموزش وپرورش هستند که برای تدریس به مناطق محروم و روستاها حضور پیدا می کنند در این راستا وظیفه مشکلات آن ها به عهده ما است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه آمادگی داریم مشکل مسکن فرهنگیان را رفع کنیم، ذکر کرد: آموزش وپرورش باید به جد پیگیر مسکن فرهنگیان باشد.

مرادنیا با اشاره به اینکه بحث نوسازی و فضای جدید آموزشی باید با برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد، افزود: در اولین فرصت جلسه های پیگیری برای رفع این مشکلات تشکیل خواهد شد و در تلاشیم فضای آموزشی شهرستان مریوان و دگایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با تمام وجود برای رفع مسکن فرهنگیان اقدام کنند

مسئولان با تمام وجود برای رفع مسکن فرهنگیان اقدام کنند