مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-27اجتماعي

راه اندازی 10 مرکز محلی آموزش خانواده در استان ها


مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش: 10 مرکز محلی آموزش خانواده در سطح کشور، ویژه خانواده ها راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: 10 مرکز محلی آموزش خانواده در سطح کشور با هدف ارایه مطالب کاربردی ویژه خانواده هایی که کودکانی برای ورود به دبستان دارند، دایر شده است.

نورعلی عباسپور در نشست اصحاب رسانه استان مرکزی در اراک افزود: ایجاد هفت مرکز محلی آموزش خانواده امسال در استان ها پیش بینی شده بود که به 10 مرکز در استان های آذربایجان شرقی، البرز، تهران، قم، قزوین، خراسان رضوی، کرمانشاه، فارس، شهرستان های تهران و مرکزی افزایش یافت.

او گفت: والدین بیشترین نقش را به عنوان الگو عینی در تربیت فرزندان قبل از ورود مدرسه برعهده دارندو مهارت تربیتی نهاد خانواده اهمیت خاص دارد.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: والدین در مراکز محلی آموزش خانواده آماده می شوند تا رفتار مناسبی را فرا بگیرند و بتوانند در فرایند تربیت نقش کیفی داشته باشند.

عباسپور افزود: 370 مرکز مشاوره آموزش و پرورش در سراسر کشور با توجه به انواع آسیب های اجتماعی خدمات ارایه می کنند که در این فرآیند خدمت، قوه قضاییه و بهزیستی با وزارت آموزش و پرورش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 10 مرکز محلی آموزش خانواده در استان ها

راه اندازی 10 مرکز محلی آموزش خانواده در استان ها