مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-27سياسي

خبر خوش دادستان تهران: بزودی طرح کاهش مجازات حبس اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، القاصی دادستان تهران در راس هیات 114 نفری متشکل از دادستان های شهرستان های استان تهران، معاونین دادستان و سرپرستان نواحی مختلف تهران و قضات اجرای احکام به همراه مدیر کل زندان های استان تهران و دادیاران ناظر بر زندان .

- القاصی گفت:طرح کاهش مجازات حبس می تواند تحول عظیمی در زندان ها و اعمال مجازات ها و سیاست های قضایی در سراسر کشور به وجود آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، القاصی دادستان تهران در راس هیات 114 نفری متشکل از دادستان های شهرستان های استان تهران، معاونین دادستان و سرپرستان نواحی مختلف تهران و قضات اجرای احکام به همراه مدیر کل زندان های استان تهران و دادیاران ناظر بر زندان ضمن حضور 12 ساعته در مجتمع با 4 هزار نفر از مددجویان به صورت حضوری دیدار و به حل مشکلات قضایی آنان پرداختند.

در ابتدای این بازدید، دادستان تهران طی سخنانی، هدف از حضور قضات نواحی مختلف در مجتمع را اهمیت زندان، رسیدگی به امور زندانیان و نظارت قضات بر اجرای صحیح قانون در داخل زندان ها عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های تحولی ریاست قوه قضاییه، بحث ساماندهی و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندان ها است که این طرح برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است و با رویکرد و نگرش تغییر وضع موجود با ورود به حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش دادستان تهران: بزودی طرح کاهش مجازات حبس اجرا می شود

خبر خوش دادستان تهران: بزودی طرح کاهش مجازات حبس اجرا می شود