مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-27ورزشي

اجلاسیه خادمان شهدا در اراک برگزار می شود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اجلاسیه خادمین شهدا با دو هدف تکریم و تجلیل از دست اندرکاران کنگره و تبیین دستاوردهای کلی کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در 17 بهمن ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در هجدهمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام (ره) در دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از مهمترین برکات برگزاری کنگره شهدای استان ایجاد و تقویت وحدت در بین سایر دستگاه های استان از جمله دولتی و غیردولتی و حتی مسئولین بود که در طول برگزاری کنگره شاهد این بودیم همه برای برگزاری یک رویداد بزرگ فرهنگی پای کار آمدند و خوشبختانه توانستیم از این امتحان بزرگ کاملاً سربلند بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: کنگره شهدای استان مرکزی در بخش های مختلفی دستاوردهای بزرگی ایجاد کرد و با برگزاری اجلاسیه های تخصصی و قشری همه افراد درگیر کار شدند اما توجه به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و محرومیت زدایی از مهمترین دستاوردهای کنگره است که در این حوزه ها کارهای بزرگ و قابل توجه انجام داده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: گام اول کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی با 16 اجلاسیه های از جمله سنگرسازان بی سنگر، کارگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه خادمان شهدا در اراک برگزار می شود

اجلاسیه خادمان شهدا در اراک برگزار می شود