مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-27اجتماعي

ممنوع شدن شکار پرندگان در شرق مازندران/ افزایش تلفات پرندگان به 6 هزار قطعه


با توجه به تلفات غیرعادی پرندگان مهاجر در تالاب بین المللی میانکاله و نامشخص بودن علت این تلفات، بنابر تصمیمات گرفته شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان مازندران، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی اینجا هوا پس است و سکوتش دردآور روزگاری اینجا صدایی جز نغمه و آوز پرندگان به گوش نمی رسید ولی الان شرایط طور دیگری رقم خورده است.

میانکاله را همه ما باعنوان بهشت پرندگان می شناسیم که سالانه تعداد پرندگان زیادی وارد این تالاب می شوند ولی الان چه؟ الان به هرچی می ماند جز بهشت؟!   از روز پنج شنبه ماموران محیط زیست که درحال گشت زنی در منطقه بودند لاشه های پرندگان را مشاهده کردند که در کمتر از 24 ساعت پایش تعداد لاشه ها به 500 قطعه رسید.

اینکه در کمتر از 24 ساعت تعداد لاشه ها به 500 قطعه رسید خبر از راز وحشتناکی می داد که خیلی زود فاش شد.

در پنجمین روز از پایش ها تعداد تلفات مشکوک پرندگان مهاجر به حدود 6 هزار قطعه رسید و همچنین پیش بینی بر این شد که تعداد تلفات تا 2 هزار قطعه دیگر افزایش یابد.

  پس از انجام نمونه برداری روز پنج شنبه سوم بهمن ماه اعلام شد دلیل این تلفات غیرعادی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نیست و مسمومیت به عنوان یکی از گزینه ها مطرح شد؛ البته واقعی تر هم به نظر می رسد چرا که اگر علت مرگ مشکوک پرندگان بیماری باشد باید تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع شدن شکار پرندگان در شرق مازندران/ افزایش تلفات پرندگان به 6 هزار قطعه

ممنوع شدن شکار پرندگان در شرق مازندران/ افزایش تلفات پرندگان به 6 هزار قطعه