مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-27اقتصادي

شرایط ارائه مجوز برای «استخراج ارزهای دیجیتال» در آذربایجان غربی اعلام شد


بهنام شهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به صدور اولین مجوز استخراج ارز دیجیتالی در آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اهمیت رمز ارزهای دیجیتالی در دنیا، سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی اعطای رمز استخراج این ارزها بوده و طی ماه گذشته اولین مجوز استخراج ارز دیجیتالی در آذربایجان غربی به یک شرکت حقوقی واگذار شده است.

وی با اشاره به شرایط اولیه صدور مجوز استخراج ارزهای دیجیتالی، افزود: هر شخص حقیقی و یا حقوقی می تواند جهت دریافت مجوز اقدام کند و براساس قوانین موجود، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف به صدور مجوز است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه به شرایط درخواست کنندگان مجوز اشاره و تصریح کرد: لازم است متقاضیان در شهرک های صنعتی، مناطق آزاد تجاری صنعتی و یا نیروگاه های برق مستقر باشند.

وی با بیان اینکه اولین مجوز برای یکی از فعالان اقتصادی استان صادر شده است، اضافه کرد: اولین استخراج کننده ارزهای دیجیتالی استان در یکی از شهرک های صنعتی ارومیه آغاز به کار می کند.

شهدی تصریح کرد: استخراج ارزهای دیجیتالی به عنوان یک صنعت جدید با حفظ تمامیت و ماهیت پول سنتی، قرار است در ایران بومی سازی شود و بحث خرید و فروش پول دیجیتالی و دارایی های مجازی و قابلیت خرج شدن در فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ارائه مجوز برای «استخراج ارزهای دیجیتال» در آذربایجان غربی اعلام شد

شرایط ارائه مجوز برای «استخراج ارزهای دیجیتال» در آذربایجان غربی اعلام شد