مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-27سياسي

مستند زندگی آیت الله طالقانی روی آنتن می رود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در خلال راهپیمایی روز 22 بهمن امسال مسابقه آدمک برگزار خواهد شد و به کسانی که بهترین آدمک از ترامپ، - ایسنا/البرز رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در خلال راهپیمایی روز 22 بهمن امسال مسابقه آدمک برگزار خواهد شد و به کسانی که بهترین آدمک از ترامپ، نتانیاهو، بولتون و .

بسازند هدیه تعلق خواهد گرفت.

حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی در نشست خبری که روز دوشنبه هفتم بهمن به منظور اعلام برنامه های ستاد دهه فجر استان البرز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد، ضمن اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: 22 بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است و پیش بینی لازم برای اینکه برنامه های امسال شکل و نمای این موضوع را داشته باشد شده است.

روحی یزدی خاطرنشان کرد: امسال طبق روال هر سال برنامه های مختلفی در دهه فجر اجرا خواهد شد؛ علاوه بر این، برنامه هایی هم در دستور کار قرار دارد که متمایز از سال های گذشته است.

این مسئول ادامه داد: استقبال نمادین از حضرت امام در روز 12 بهمن، رژه موتوری از میدان امام خمینی(ره) و میدان حصارک به سمت میدان سپاه، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند زندگی آیت الله طالقانی روی آنتن می رود

مستند زندگی آیت الله طالقانی روی آنتن می رود