مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-27اجتماعي

نبود فضاهای آموزشی هزینه های سنگینی بر خانواده ها تحمیل می کند


نوسازی مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی جدید در سنندج یک نیاز است چراکه نبود فضاهای آموزشی هزینه های سنگینی بر خانواده ها تحمیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا بعدازظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: برای بحث نوسازی مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی جدید نیاز به برنامه ریزی است و مشکلات این حوزه طی جلساتی باید بررسی و پیگیری شود.

وی رفع مشکلات حوزه آموزشی را نیازمند پیگیری دانست و بیان کرد: در نقاطی مانند محله دگران سنندج به دلیل نبود فضای آموزشی تردد برای دانش آموزان سخت و مشکل است و نیاز به احداث فضای آموزشی در این نقطه که شهرک های مختلفی در اطراف آن است ضرورت دارد.

وی مسکن را یکی از دغدغه های فرهنگیان دانست و اظهار کرد: رسالت ماست که مشکل فرهنگیان را پیگیری کنیم و با تمام وجود برای رفع مشکل مسکن فرهنگیان تلاش خواهیم کرد.

استاندار کردستان گفت: مسوولیت کارگروه ساخت مسکن فرهنگیان برعهده معاون عمران استانداری قرار گیرد تا پیگیری های لازم انجام شود و آموزش و پرورش نیز باید به جد پیگیر حل مسکن فرهنگیان باشد.

مرادنیا با اشاره به اینکه ما در قبال فرهنگیان مسوولیم و اگر کاری بتوانیم باید انجام دهیم تا مشکل مسکن فرهنگیان حل شود، افزود: از محل اعتبارات تملک دارایی سهم خود را برای کمک به ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود فضاهای آموزشی هزینه های سنگینی بر خانواده ها تحمیل می کند

نبود فضاهای آموزشی هزینه های سنگینی بر خانواده ها تحمیل می کند