مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-27سياسي

قاضی زاده هاشمی: لاریجانی مجلس را با تجربه و درایت اداره کرد


عضو هیات رییسه مجلس ضمن دفاع از عملکرد رییس مجلس تاکید کرد: علی لاریجانی با درایت و توجه به اقتضائات کشور مجلس را اداره کرده است.

- امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مدیریت رییس مجلس در مجلس دهم گفت: دکتر لاریجانی، مدیریت با حوصله ای در موضوعات مجلس دارند.

  رییس مجلس ضمن اینکه توجهی کلی به رویکرد کشور دارد با درایت و با نکته سنجی، به دستورات و جزییات توجه دارند، یعنی خروجی کلان مسائل کشور را در نظر می گیرند، جمع بین این دو، باعث شد که دکتر لاریجانی در رسیدگی و توجه به دستورات مجلس دقت بسیاری خرج کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه و تجربه رییس مجلس در امور اجرایی و سیاسی، بیان داشت: دکتر لاریجانی با سابقه و تجربه ای که دارد، اشراف کلی نسبت به مسائل کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، دیپلماتیک، فرهنگی و موضوعات مرتبط با امنیت ملی پیدا کرده اند که این توانایی کمک کرده است ایشان به تمام موضوعات کشور اشراف و احاطه داشته باشد.

وی تاکید کرد: چنین توانایی، تجربه و توجه به جزییات بسیار ذی قیمت و برای مجلس بسیار کارآمد است.

نماینده مشهد و کلات در مجلس با اشاره به افزایش هجمه ها به رییس مجلس با وجود اینکه دکتر لاریجانی در انتخابات مجلس یازدهم حضور ندارد، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: لاریجانی مجلس را با تجربه و درایت اداره کرد

قاضی زاده هاشمی: لاریجانی مجلس را با تجربه و درایت اداره کرد