مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-27حوادث

شکایت مادربزرگ از نوه در سمنان/ شارژ تلفن همراه انگیزه سرقت


رییس پلیس فتا سمنان با اشاره به شکایت مادربزرگ برای برداشت غیرمجاز از حساب بانکی خود از طریق خرید اینترنتی گفت: شارژ تلفن همراه انگیزه سرقت نوه متخلف بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین صادقی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش به صورت اینترنتی، موضوع به سرعت مورد پیگیری پلیس فتا قرار گرفت، اظهار داشت: درنتیجه این تحقیقات پلیس فتا به نوه ای که به صورت مستمر از سال 96 تاکنون با فعال کردن رمز دوم حساب بانکی مادربزرگ خود از کارت وی برای خرید کارت شارژ تلفن همراه برداشت غیرمجاز می کرد، دست یافت و وی را دستگیر کرد.

وی بابیان اینکه تراکنش های حساب بانکی شاکی در چند مرحله آنالیز شد، تصریح کرد: مبالغ برداشت های غیرمجاز به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه های پرداخت مختلف صورت پذیرفته است.

رییس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به اینکه متهم در ابتدا پس از دستگیری سعی در انکار و گمراهی پلیس داشت، تأکید کرد: با هوشیاری کارشناسان نیروی انتظامی متهم به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را خرید شارژ برای تلفن همراه اعلام کرد.

صادقی با تأکید بر لزوم فعال کردن سامانه پیامکی مربوط به حساب بانکی یادآور شد: این امر یکی از راهکارهای مناسب برای اطلاع از تراکنش های حساب بانکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت مادربزرگ از نوه در سمنان/ شارژ تلفن همراه انگیزه سرقت

شکایت مادربزرگ از نوه در سمنان/ شارژ تلفن همراه انگیزه سرقت