مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-27فناوري

ارسال فشرده تصاویر با کیفیت ممکن شد


یک شرکت دانش بنیان در کشور سخت افزاری هایی بر اساس نیاز بازار در داخل کشور ساخته است که امکان ارسال محتوای صوتی و تصویری با کیفیت بالا و استفاده از پهنای باند کم را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از مشکلات پیش رو تولیدات تصویری با کیفیت بالا، حجم بالای آن و در نتیجه استفاده بالای پهنای باند است و این نخستین چالش در فرآیند توزیع این قبیل محصولات است.

محمدکاظم نجفی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره خصوصیات و ویژگی های محصول فشرده ساز حرفه ای spark این شرکت گفت: با استفاده از این فشرده ساز، بالاترین کیفیت ارسال تصویر را در کنار کم ترین پهنای باند خواهیم داشت.

به گفته نجفی، پشتیبانی کامل از استانداردهای کدگذاری تصویر و استانداردهای متنوعی برای کدگذاری صدا نظیر، به کاربر امکان فشرده سازی تصویر با کیفیت مختلف 4k را می دهد.

این فعال فناور اضافه کرد: فشرده ساز SPARK از ورودی تصویر با وضوح 1080p 60FPS را افزون بر استاندارد مخابره تصاویر DVB پشتیبانی کرده تا امکان ارسال خروجی با بهترین کیفیت از طریق تمامی بسترهای ارتباطی کاربردی از جمله ماهواره (DVB-S/S2)، تلویزیون دیجیتال(DVB-T/T2)، شبکه های داخل استودیو(DVB-ASI) و شبکه جهانی وب (IP) فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال فشرده تصاویر با کیفیت ممکن شد

ارسال فشرده تصاویر با کیفیت ممکن شد