مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:562020-01-27اقتصادي

111 حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه شرکت آب منطقه ای تهران، احمدعلی قربانیان در این باره اظهار داشت: با انجام این عملیات از برداشت غیرمجاز دو میلیون و 700 هزار متر مکعب آب از سفره های آب زیرزمینی استان تهران جلوگیری بعمل آمد.

وی ادامه داد: همچنین طی ماه گذشته، 134 هزار و 900 مترمربع از حریم و بستر رودخانه های استان تهران در جهت صیانت از منابع آبی و همچنین جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه های این استان در دی ماه سال جاری رفع تصرف شد.

قربانیان با اشاره به اینکه 105 حلقه چاه غیر مجاز نیز در دی ماه شناسایی که انسداد آنها از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است، افزود: در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی همچنین 36 دستگاه کنتور هوشمند نصب و 16 دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف و به پارکینگ امورهای آب منتقل شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران با بیان اینکه 630 حلقه چاه کشاورزی مجاز مورد کنترل و نظارت بر بهره برداری از آن ها قرار گرفته است، یادآور شد: در یک ماه گذشته 205 حکم قضایی مربوط به تجاوز به حریم و بستر رودخانه های استان اخذ و اجرا شده است.

قربانیان با تاکید بر همکاری دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی گفت : برداشت های بی رویه آب سبب افت سطح آب های زیرزمینی شده و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شد

111 حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود شد