مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-27بين الملل

روادید جذب افراد با استعداد در انگلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن‎ ؛ بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در صدد است پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا، روادید ویژه ای به منظور جذب مغز های کشور های دیگر، صادر شود.

نخست وزیر انگلیس که کشورش در پایان این هفته، پس از 47 سال عضویت، اتحادیه اروپا را ترک می کند می خواهد به نیرو های مستعد در جهان، از جمله دانشمندان، پژوهشگران و ریاضیدانان، روادیدی ویژه برای ورود به این کشور ارائه کند.

این روادید که به با استعداد جهانی ( Global Talent) مشهور است، به نوشته روزنامه دیلی میرور، از نظر منتقدان، بازاریابی تله است.

در طرح جدید دولت انگلیس، قرار است دارندگان مدارک دکترا و نیز ریاضیدانان را جهت پیشبرد اهداف خود به کار گیرد.

به نوشته دیلی میرور، براساس این طرح جدید دولت انگلیس برای جلب مغز های جهان، افراد با استعداد بدون در نظر گرفتن شمار، به سرعت روادید انگلیس را دریافت خواهند کرد.

پیش از این نوعی روادید سریع برای افراد با استعداد در انگلیس وجود داشت که سقف آن سالانه تا دو هزار نفر بود، اما هیچ گاه به این میزان نرسید.

دیلی میرور به نقل از کریستین جاردین (Christine Jardine)، سخنگوی حزب لیبرال دموکرات نوشت: تغییر نام یک روادید و برداشتن سقف سالانه برای آن، یک طرح جدی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روادید جذب افراد با استعداد در انگلیس

روادید جذب افراد با استعداد در انگلیس