مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-27اقتصادي

پرداخت تسهیلات یارانه ای دولت به حاشیه نشینان


دولت برای ساماندهی حاشیه نشینان در قالب احداث و نوسازی واحد های مسکونی، به واجدان شرایط، تسهیلات یارانه ای پرداخت می کند.

- به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با اعلام اینکه دولت برای ساماندهی حاشیه نشینان شهر های چابهار، زاهدان و مشهد در قالب احداث و نوسازی واحد های مسکونی، به واجدان شرایط، تسهیلات یارانه ای پرداخت می کند، از نوسازی و احداث 4000 واحد در بافت های حاشیه ای این سه شهر خبر داد.

محمدجواد حق شناس، با اعلام اینکه بخشی از ساماندهی حاشیه نشینان چابهار در شرق آن شهر به بنیاد سپرده شده، از نوسازی و احداث 10 هزار واحد مسکونی در آن شهر طی بازه زمانی دو ساله خبر داد و گفت: احداث و نوسازی 10 هزار واحد در یک هزار هکتار زمین برای کپرنشینان شرق چابهار به بنیاد مسکن سپرده شده تا با مشارکت مردم به ساخت مسکن مقاوم در این منطقه اقدام شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ادامه داد: هم اکنون، طرح توسط مشاور انتخاب شده و در دست تهیه است که با تصویب در کمیسیون ماده 5 استان، کار آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: محوطه سازی و برچینی کپر های غیرساکن انجام و شناسایی محوطه نیز انجام شده است.

حق شناس بر مشارکت مردم در احداث و نوسازی واحد های مسکونی چابهار برای ساماندهی تاکید کرد و گفت: در برنامه است تا احداث این تعداد واحد مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات یارانه ای دولت به حاشیه نشینان

پرداخت تسهیلات یارانه ای دولت به حاشیه نشینان