مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-27سياسي

پاسخ بانک کشاورزی به نامه احمد توکلی


بانک کشاورزی در پی اظهارات احمد توکلی مبنی بر اهدای برخی اقلام و هدایا به شرکت کنندگان مجمع عمومی این بانک جوابیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پی اظهارات احمد توکلی رییس دیده بان شفافیت و عدلت مبنی بر اهدای برخی اقلام و هدایا به شرکت کنندگان مجمع عمومی این بانک  بانک کشاورزی جوابیه ای صادر کرد.

متن این جوابیه به شرح ذیل است: با سلام و احترام؛ در پاسخ به مطلب منتشره مبنی بر اظهارنظر جناب آقای دکتر احمد توکلی در خصوص اقلام اهدایی به شرکت کنندگان مجمع عمومی بانک، موارد ذیل را برای آگاهی هموطنان عزیز به استحضار می رساند؛ خواهشمند است دستور فرمایید مطابق قانون نسبت به درج این پاسخ اقدام فرمایند.

1- اهدای برخی اقلام و هدایا در جلسات مجمع عمومی سالانه بانک با انگیزه قدردانی از زحمات شرکت کنندگان و حمایت از پشتیبانی آنها از اقدامات به عمل آمده برای تقویت بانک، امری متداول و مرسوم بوده و در سال های گذشته مسبوق به سابقه بوده است.

انجام این کار به صورت علنی و با پیشنهاد هیأت هماهنگ کننده برگزاری مجمع و بدون هر گونه پنهان کاری و با صدور اسناد متداول و از سرفصل بودجه خاص این امر صورت گرفته است.

  2- حسابرس کل محترم دیوان محاسبات در خصوص این موضوع اواخر آبان از بانک توضیح خواسته و خواهان اقدامات اصلاحی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ بانک کشاورزی به نامه احمد توکلی

پاسخ بانک کشاورزی به نامه احمد توکلی