مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-27سياسي

برپایی سوگواره یاس نبوی در شهرستان ابرکوه + تصاویر


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه از برگزاری سوگواره یاس نبودی در نقاط مختلف شهرستان در ایام شهادت حضرت زهرا (س) خبر داد.

- سید محسن ابطحی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هم زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری در نقاط مختلف شهرستان ابرکوه در قالب ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی در حال برگزاری است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابرکوه اذعان کرد: هدف از برگزاری این سوگواره ترویج فضائل، سیره فاطمی و همچنین اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا (س) است.

ابطحی خاطرنشان کرد: در این برنامه علاوه بر تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم های مختلف و پرشور عزاداری، زمینه ساز یک حماسه و لبیک به ندای حمایت از ولایت حضرت زهرا (س) است.

وی زمان آغاز سوگواره را پنجم بهمن ماه و پایان آن را یازدهم همین ماه عنوان کرد و به تشریح برنامه های آن در امامزادگان شهرستان پرداخت و گفت: امامزاده احمد (ع):  از تاریخ 5 اسفندماه به مدت 6 شب از ساعت 20 با سخنرانی حجت الاسلام تولایی و مداحی علی قنبری برگزاری همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان، هم زمان با عصر روز شهادت امامزاده شهیدان (ع):


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی سوگواره یاس نبوی در شهرستان ابرکوه + تصاویر

برپایی سوگواره یاس نبوی در شهرستان ابرکوه + تصاویر