مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-27سياسي

بخشدار مرکزی قم: دهستان قمرود از محرومیت رها می شود


سید داوود حاجی حسینی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم در گفت وگو با خبرنگاران ایرنا، بیان کرد: برای خدمت رسانی بهتر به مردم بومی ساکن در روستاهای دهستان قمرود، بخشداری مرکزی با همکاری سایر دستگاه های استان و به خصوص قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم، بحث آب رسانی، گاز رسانی و تکمیل سایر زیرساخت های لازم به منظور ایجاد شرایط زندگی مطلوب را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می کند با اجرای عملیات بزرگ عمرانی تا سال 1400 این دهستان در حوزه های مختلف با محرومیت مواجه نباشد.

وی افزود: شناسایی ظرفیت های دهستان قمرود و استفاده از فرصت کویرنوردی و پرورش شتر در منطقه برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار در بخش گردشگری و دام پروری از دیگر برنامه های موردتوجه بخشداری به منظور رفع محرومیت و توسعه اقتصادی در این دهستان است.

وی ادامه داد: افزایش سطح امنیت یکی از مهم ترین لوازم پیشرفت و رفع محرومیت است که در همین رابطه با همکاری نیروی انتظامی استان، اقدامات بسیاری همچون ایجاد پاسگاه جدید در دهستان قمرود انجام شد تا فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در منطقه با آرامش و سرعت بیشتری انجام شود.

شورای توسعه روستا در همه مناطق بخش مرکزی قم تشکیل می شود حاجی حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بر اساس سند تحولی که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار مرکزی قم: دهستان قمرود از محرومیت رها می شود

بخشدار مرکزی قم: دهستان قمرود از محرومیت رها می شود