مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:452020-01-27بين الملل

تحویل 64 کودک یمنی سربازگیری شده از سوی ائتلاف سعودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اجتماعی و کار و کمیته ملی امور اسرا با نظارت صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) امروز دوشنبه، - وزارت امور اجتماعی، کار و کمیته ملی امور اسرای یمن با نظارت صندوق کودکان سازمان ملل متحد، با برگزاری مراسمی، 64 کودک سرباز گیری شده توسط ائتلاف سعودی را تحویل گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور اجتماعی و کار و کمیته ملی امور اسرا با نظارت صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) امروز دوشنبه، با برگزاری مراسمی در صنعاء پایتخت یمن 64 کودک سرباز گیری شده توسط ائتلاف سعودی را تحویل گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری شبکه المسیره ، عبدالقادر المرتضی رییس کمیته ملی امور اسرا در ارتباط با کودکان تحویل گرفته شده گفت که تعداد زیادی از این کودکان برای دفاع از مرز های عربستان سعودی سربازگیری شده اند.

مرتضی در ادامه گفت: کودکان اسیرشده ای که آن ها را به کمیته امور اجتماعی و یونیسف تحویل می دهیم، شاهدان زنده ای بر آن گروهی هستند که از کودکان به عنوان سرباز استفاده می کند .

مرتضی در ادامه با اشاره به سربازگیری کودکان توسط ائتلاف سعودی گفت که تعداد زیادی از این کودکان به جبهه های نبرد در مرز ها فرستاده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 64 کودک یمنی سربازگیری شده از سوی ائتلاف سعودی

تحویل 64 کودک یمنی سربازگیری شده از سوی ائتلاف سعودی