مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-27حوادث

کشف 85 هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان


فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت و کشف 85 هزار لیتر گازوییل قاچاق در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا جعفری گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله مبنی بر اینکه تعدادی افراد فرصت طلب و سودجو با استفاده از اوضاع اقتصادی و فعلی کشور و تحریم های ظالمانه کشورهای استبدادگر علیه کشور جمهوری اسلامی ایران و بالا رفتن ارزش پولی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به قاچاق سوخت گازوییل در مسیرهای میناب - جاسک و از آن طریق توسط شناورهای سبک و سنگین به کشورهای حوزه خلیج فارس قاچاق می کنند، طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان سوخت اجرا گردید.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی طرح ضربتی 48 ساعته، مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان موفق شدند تعداد 23 دستگاه خودرو سبک وسنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت را توقیف ودر این رابطه تعداد 20 نفر از عوامل و عناصر قاچاق سوخت و فراورده های نفتی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: دراجرای این طرح در مدت یاد شده درمجموع 85 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و تعدادی مخازن آغشته به سوخت قاچاق جمع آوری و معدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 85 هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

کشف 85 هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان