مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-27اجتماعي

آسمان استان بوشهر آخر هفته بارانی می شود


کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان استان بوشهر آخر هفته بارانی می شود.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که به سبب تداوم وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی بر روی دریا، خلیج فارس و سواحل استان امروز نیز مواج و متلاطم است.

وی اضافه کرد: از فردا با کاهش سرعت باد، از تلاطم دریا به تدریج کاسته می شود و پیش بینی می شود طی ظهر سه شنبه تا عصر چهارشنبه دریا نسبتاً آرام باشد.

مساعدی خاطرنشان کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با عبور امواج ضعیف از جو استان ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط استان در اوایل صبح پنج شنبه دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین طی عصر چهارشنبه تا صبح پنج شنبه به سبب وزش باد مناطق شمالی خلیج فارس تا حدودی متلاطم می شود.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در طول روز وزش باد، طی ساعاتی از شب و صبح فردا در برخی نقاط همراه با پدیده مه و کاهش دید موقتی خواهد بود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد: غالباً شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت 10 تا 36 و روی دریا گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت، فردا به تدریج 8 تا 34 کیلومتر در ساعت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان استان بوشهر آخر هفته بارانی می شود

آسمان استان بوشهر آخر هفته بارانی می شود