مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:362020-01-27فرهنگي

پروژه های فرهنگی تهران هر 15 روز یک بار افتتاح می شود


حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی روز دوشنبه در مراسم افتتاح 7 سالن جدید پردیس سینمایی ملت افزود: پردیس تئاتر و بلک باکس های باغ کتاب هم اکنون آماده است و هر زمانی که شهردار تهران دستور دهند آن را افتتاح می کنیم.

به گفته امرودی، افتتاح پروژه های فرهنگی تا آخر خرداد سال 99 ادامه می یابد و این مراکز فرهنگی یکی بعد از دیگری افتتاح خواهند شد.

رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران همچنین گفت: هنر و سینما می تواند ذائقه مردم را بالا ببرد و خوب زیستن را بیاموزد.

وی ادامه داد: هنر می تواند امنیت ذهنی و اخلاقی شهروندان را افزایش دهد و سلامت اجتماعی را تضمین کند و معتقدیم سینما ابزار مهمی است که می تواند علاوه بر پر کردن اوقات فراغت به مردم آموزش دهد.

امرودی تاکید کرد: سینمای فاخر می تواند تمدن ساز باشد و ما باید در چله دوم انقلاب تمدن سازی کنیم و آن چیز که داریم را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هفت سالن جدید سینما و نمایش مجموعه پردیس سینمایی ملت امروز (دوشنبه) با حضور حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی، پیروز حناچی شهردار، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های فرهنگی تهران هر 15 روز یک بار افتتاح می شود

پروژه های فرهنگی تهران هر 15 روز یک بار افتتاح می شود