مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:362020-01-27اقتصادي

برای رفع مشکل مسکن فرهنگیان کردستان آمادگی داریم


بهمن مرادنیا روز دوشنبه در یکصد و نود و ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان به توافق وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای ساخت واحدهای مسکونی فرهنگیان اشاره کرد و اظهار داشت: همه مسوول هستیم برای رفاه حال فرهنگیان و ساخت مسکن آنان تا 5 هزار واحد گام برداریم چون یکی از دغدغه های اصلی این قشر تامین مسکن است.

وی با بیان اینکه قرار است سه هزار و 500 واحد مسکونی برای فرهنگیان استان احداث شود، افزود: آموزش و پرورش باید خود بطور جدی پیگیر ساخت این واحدها باشد تا مشکل مسکن فرهنگیان با سرعت بیشتری حل شود.

استاندار کردستان بر لزوم نوسازی مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی جدید نیز تاکید کرد و یادآور شد: مریوان و محله دگایران سنندج به صورت ویژه باید مد نظر قرار بگیرند و در ساخت مدارس در این نقاط اقدام اساسی شود چرا که نبود فضای آموزشی هزینه های سنگینی بر خانواده ها تحمیل می کند.

مرادنیا خواستار توجه به ورزش دانش آموزان نیز شد و تاکید کرد: می توان از اعتبارات اجتماعی برای ارتقای فضاهای ورزشی مدارس و نهادینه کردن ورزش در میان دانش آموزان بیشتر بهره گرفت.

95 درصد مدارس مریوان 2 شیفته است رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان هم به کمبود فضای آموزشی در شهرستان مریوان اشاره کرد و گفت: 95 درصد مدارس این شهرستان 2 شیفته است و باید برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رفع مشکل مسکن فرهنگیان کردستان آمادگی داریم

برای رفع مشکل مسکن فرهنگیان کردستان آمادگی داریم