مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:362020-01-27سياسي

توجه به زیر ساخت های فرهنگی و هنری دغدغه مدیریت شهری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دوشنبه 7 بهمن ماه مراسم رونمایی از سالن های جدید پردیس ملت با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، - ریس سازمان سینمایی معتقد است که دغدغه مدیریت شهری توجه به زیر ساخت های فرهنگی و هنری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دوشنبه 7 بهمن ماه مراسم رونمایی از سالن های جدید پردیس ملت با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی، حجت الاسلام امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، هاشم میرزاخانی گفت: در سال های ابتدایی ساخت پردیس ملت، داشتن چهار سالن به همراه معماری متفاوت، آن را تبدیل به یک پردیس بی نظیر کرد، اما با گذر زمان و عادت مردم برای حضور در سینما های چند سالن، تصمیم گرفته شد تا سالن های پردیس سینمایی ملت افزایش پیدا کند.

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، توانستیم در این زمینه موفق عمل کنیم و در 9 ماه ظرفیت سالن های این پردیس افزایش پیدا کرد به طوری که تعداد سالن ها به 12 سالن رسیده است و این پردیس برای جشنواره فیلم فجر آماده استفاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زیر ساخت های فرهنگی و هنری دغدغه مدیریت شهری است

توجه به زیر ساخت های فرهنگی و هنری دغدغه مدیریت شهری است