مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:262020-01-27حوادث

جمع آوری 250 عدد تله زنده گیری کبک در نوار مرزی استان اردبیل


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: 250 تله زنده گیری کبک در مناطق شکار ممنوع نوار مرزی استان اردبیل توسط محیط بانان جمع آوری و تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد مجرد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست اردبیل طی گشت زنی و ماموریت در مناطق شکار ممنوع نوار مرزی در سطح استان موفق به شناسایی محل 250 تله صید کبک و تخریب آنها شدند.

وی افزود: همه ساله با توجه به وجود تعداد زیادی پرنده از جمله کبک در اطراف چشمه ها و صخره های مناطق شکار ممنوع نوار مرزی، افراد سودجو اقدام به تله گذاری و زنده گیری کبک می کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست ضمن تخریب و پرکردن چاله های کنده شده اقدام به جمع آوری و معدوم سازی تله ها کردند.

مجرد تصریح کرد: به استناد قانون شکار و صید، هرگونه شکار و صید، حمل، عرضه، فروش و صدور جانوران وحشی به صورت زنده، لاشه کامل و یا اجزای بدن آن ها ممنوع است و با مرتکبین این تخلف برابر مقررات برخورد قانونی به عمل خواهد آمد که یک نفر در این رابطه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 250 عدد تله زنده گیری کبک در نوار مرزی استان اردبیل

جمع آوری 250 عدد تله زنده گیری کبک در نوار مرزی استان اردبیل