مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-27اجتماعي

استقرار جوی پایدار از فردا در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و آسمان استان به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی روزهای آینده آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز با تقویت جریانات شمالی روی منطقه انتظار داریم شاهد افزایش ابر باشیم.

وی افزود: فردا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و آسمان استان به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بعدازظهر چهارشنبه تا چهارشنبه شب به دلیل عبور موج تراز میانی انتظار داریم شاهد افزایش ابر در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد بود که همچنین در ارتفاعات غربی استان احتمال بارش های پراکنده وجود دارد.

اسدی تصریح کرد: از روز پنج شنبه تا روز شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و آسمان استان به صورت صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود که باتوجه به شکل گیری جریانات جنوبی افزایش تدریجی و نسبی دما را خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، اواخر روز شنبه بانفوذ موج ناپایدار شرایط برای افزایش ابر در آسمان مازندران مهیا می شود که از شنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار جوی پایدار از فردا در آسمان مازندران

استقرار جوی پایدار از فردا در آسمان مازندران