مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-27حوادث

دستگیری عاملان تیر اندازی در معابر عمومی و شرارت های سریالی در شهر زاهدان


جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:با تلاش پلیس امنیت عمومی استان سیستان و بلوچستان 4 تن از عاملان تیر اندازی در معابر عمومی و شرارت های سریالی در شهر زاهدان دستگیر شدند.

- احمد طاهری امروز در گفت و گو  با خبرنگار فارس در زاهدان  گفت: در شهریور ماه سال جاری و در پی تیر اندازی و قدرت نمایی چندجوان ناشناس، در یکی از خیابان های شهر زاهدان، که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی موجب مجروحیت یک شهروند شده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه تیر اندازی، تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و با انجام یکسری اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخهای موجود عاملان ایجاد این نا امنی را که 4 جوان شرور و سابقه دار بودند شناسایی کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این افراد شرور سوابق متعددی در راه اندازی نزاع های دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح گرم، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در مناطق مختلف شهرستان زاهدان را داشتند تصریح کرد: با توجه به متواری بودن آنها تحقیقات پلیس برای دستگیری این اشرار ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در خصوص محل اختفاء آنها در یکی از محلات زاهدان به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تیر اندازی در معابر عمومی و شرارت های سریالی در شهر زاهدان

دستگیری عاملان تیر اندازی در معابر عمومی و شرارت های سریالی در شهر زاهدان