مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:072020-01-27حوادث

شکایت مادربزرگ، نوه را به دام قانون انداخت


سرهنگ حسین صادقی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حسابش به صورت اینترنتی، موضوع پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اخذ اظهارات شاکی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی در چند مرحله و آنالیز تراکنش های انجام شده، مشخص شد مبالغ مورد ادعای شاکی به صورت غیر حضوری و از طریق درگاه های پرداخت مختلف صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: با هوشیاری پلیس فتا در بررسی های انجام شده و هماهنگی با مراجع قضایی و جمع آوری تمام ادله های دیجیتالی مکشوفه، متهم شناسایی و دستگیر شد.

صادقی خاطرنشان کرد: متهم ابتدا سعی در گمراه کردن پلیس داشت که با هوشیاری کارشناسان در مواجهه با ادله دیجیتال، لب به سخن گشوده و به جرم خود اعتراف کرد و بیان داشت که با در اختیار داشتن کارت بانکی مادربزرگ خود، رمز دوم اینترنتی آن را فعال کرده و بابت خرید شارژ تلفن همراه اقدام به برداشت وجه به صورت غیرمجاز می کرده است.

وی در زمینه میزان برداشت شده از حساب شاکی مبلغی را عنوان نکرد.

وی بیان اینکه فعال کردن سامانه پیامکی مربوط به حساب بانکی یکی از راه های اطلاع از تراکنش های حساب بانکی است، یادآور شد: درخواست ارسال پیامک در انجام تراکنش ها و ورود به خدمات غیرحضوری مانند اینترنت بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت مادربزرگ، نوه را به دام قانون انداخت

شکایت مادربزرگ، نوه را به دام قانون انداخت