مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-27سياسي

بهره برداری خردمندانه خروجی مدیریت جامع زیست بومی در تالاب امیرکلایه


نماینده معاونت محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان محیط زیست کشور گفت: بهره برداری خردمندانه مهمترین خروجی برنامه مدیریت جامع زیست بومی تالاب امیرکلایه است.

- ایسنا/گیلان نماینده معاونت محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان محیط زیست کشور گفت: بهره برداری خردمندانه مهمترین خروجی برنامه مدیریت جامع زیست بومی تالاب امیرکلایه است.

ژاله امینی امروز در حاشیه کارگاه تدوین برنامه مدریت جامع زیست بومی تالاب امیرکلایه که هم اکنون در لاهیجان حال برگزاری است در گفت و گو با ایسنا گفت: خوشبختانه حضور و مشارکت دستگاه ها، ارگانها، نمایندگان مردم و جوامع محلی در این کارگاه بسیار خوب است و امید می رود تا اهداف مورد نظر این طرح محقق شود.

وی افزود: ارتقای آگاهی جوامع محلی منجر می شود که مدیریت های موثری در برنامه جامع زیست محیطی این تالاب اجرا شود.

امینی با بیان اینکه برای محقق شدن اهداف برنامه های مدیریت جامع زیست بومی نیاز به عزم استانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در 31 تالاب کشور انجام شده است و تالاب امیرکلایه لاهیجان سی و دومین تالاب کشور است که برنامه مدیریت جامع زیست بومی در آن در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: هر چقدر اراده برای اجرایی شدن برنامه های مدریت جامع زیست بومی تالاب قوی تر باشد تاثیرگذاری اجرای این طرح در حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری خردمندانه خروجی مدیریت جامع زیست بومی در تالاب امیرکلایه

بهره برداری خردمندانه خروجی مدیریت جامع زیست بومی در تالاب امیرکلایه