موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-27اقتصادي

پیش بینی می کنیم میزان طلب مان از وزارت نفت تا پایان امسال به 170 میلیارد تومان برسد


مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه از محل ماده 12 قانون رفع موانع تولید امسال 18 و نیم میلیارد تومان دریافت کردیم گفت: پیش بینی می کنیم تا پایان سال از این محل 170 میلیارد تومان از وزارت نفت طلبکار شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سعید رسولی امروز در همایش صنعت ریلی و رونق تولید فرصت ها و ظرفیت ها که به میزبانی دانشگاه علم و صنعت در حال برگزاری است، اظهار داشت: تولید ریل ملی از دیرباز آرزوی ما بوده است و امروز به نقطه ای رسیده ایم که ذوب آهن اصفهان آماده پذیرش و سفارش برای تولید است.

وی ادامه داد: در 9 ماهه امسال رکورد تولید در 20 سال گذشته پشت سر گذاشتیم و 56 دستگاه انواع ناوگان در کارخانجات داخلی تولید و وارد شبکه ریلی شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 93 درصد رشد داشت.

مدیرعامل راه آهن افزود: در نمایشگاه حمل و نقل ریلی که اردیبهشت امسال برگزار کردیم تولیدات داخلی خوب و باکیفیتی در عرصه های مختلف در حوزه ریلی به نمایش گذاشته شد.

تولید کنندگان ما ثابت کردند که مایلند تخصص خود را در تولید داخل به کار گیرند در حالی که اگر هم در بخش های سوداگری به کار می گرفتند شاید سودهای بیشتری نصیب شان می شد.

رسولی با اشاره به اینکه در پروژه های ریلی و تامین ناوگان منتظر فرصت تقویمی نمی مانیم و پس از تکمیل، افتتاح به سرعت انجام می شود، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی می کنیم میزان طلب مان از وزارت نفت تا پایان امسال به 170 میلیارد تومان برسد

پیش بینی می کنیم میزان طلب مان از وزارت نفت تا پایان امسال به 170 میلیارد تومان برسد